NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia wysyłamy przeważnie w 24h, zastrzegamy sobie prawo do 2 dni roboczych, jednak w przypadku świąt czas może ulec lekkiemu wydłużeniu. Dlatego nie zwlekaj z zamówieniem w okresach świątecznych aby cieszyć się z wyczekiwanego prezentu.
Duże zamówienia firmowe jak i nietypowe prośby realizujemy w ciągu 5 dni roboczych.
Jakie są sposoby płatności?
Szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób możesz opłacić zamówienie znajdziesz tutaj: SPOSOBY PŁATNOŚCI
Jakie są metody i koszty dostawy?
Więcej o metodach dostawy i kosztach z nią związanych znajdziesz tutaj: DOSTAWA
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę?
W przypadku przesyłek zagranicznych prosimy o kontakt.
Jak dokonać zwrotu, wymiany lub reklamacji?
W jaki sposób zwrócić, wymienić, bądź zareklamować towar oraz w jakim czasie możesz tego dokonać dowiesz się tutaj: WYMIANA I ZWROTY
Czy produkt personalizowany można zwrócić?
Niestety personalizowanego produktu nie można zwrócić. Zgodnie z polskim prawem wykonanie odzieży personalizowanej tj. z własnym logo, imieniem i nazwiskiem, nazwą miejscowości lub innymi treściami wykonywanymi na życzenie klienta, wiąże się z utratą prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta.
„Art. 38. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;”
Towar wykonany na indywidualne zamówienie, zawiera elementy czyniące go niemożliwym do dalszej odsprzedaży innemu klientowi. Zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego według wymagań klienta.
Jak zmodyfikować zamówienie?
W celu naniesienia zmian w zamówieniu, prześlij dyspozycję na adres tshirtokontakt@gmail.com. O realizacji dyspozycji poinformujemy Cię e-mailowo.
Co oznaczają statusy zamówienia?
Etapy realizacji zamówienia możesz śledzić sprawdzając jego status na swoim indywidualnym koncie klienta. Statusy zamówienia oznaczają:
Wstrzymane (oczekujące na płatność) – zamówienie otrzymane, ale nieopłacone. Obsługa sklepu musi zatwierdzić płatność przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.
W trakcie realizacji – płatność została uregulowana bądź klient wybrał metodę płatności za pobraniem. Zamówienie czeka na realizację przez sklep.
Zrealizowane – zamówienie zostało skompletowane i otrzymało nadanie pocztowe. W tym momencie oczekuje na odbiór przez kuriera, bądź jest już w drodze do klienta.
Nieudane – podczas realizacji płatności wystąpił problem.
Anulowane – zamówienie zostało usunięte przez obsługę sklepu z powodu braku wpłaty, bądź złożonej przez klienta rezygnacji mailowej.
Zwrócone – zwrot pozytywnie przeszedł proces weryfikacyjny. W ciągu 5 dni roboczych środki powinny pojawić się na wskazanym przez klienta koncie.